• משופץ
ספוג מקלחת ספוג 4 יחידים ספוג לגוף לניקוי גוף גוף חוזר ניקוי גוף אביזרי רחצה פילינג פילינג פילינג קצף קרצף לופה ספוג לנשים גברים.

ספוג מקלחת ספוג 4 יחידים ספוג לגוף לניקוי גוף גוף חוזר ניקוי גוף אביזרי רחצה פילינג פילינג פילינג קצף קרצף לופה ספוג לנשים גברים.

ILS 3.00
במלאי
במחסן.

קל לאחסן כאשר נופלים ומתקשים וניתן להשתמש בו שוב ושוב מקווה שיש לך חווית קנייה נעימה ~. 【טיפים】 בעת השימוש בספוגי אמבטיה אלה למקלחת, הקפידו לייבש את עורכם לפני השימוש בו, אל תשתמשו בספוג תוך כדי שטיפה, הלחות ושטיפת הגוף יהפכו את הספוג ליעיל פחות בקרצוף. 【אחסון נוח לשימוש חוזר ונשנה】 ספוג הניקוי מגיע עם שרוך, כך שתוכלו לתלות אותו על וו לאחר השימוש, מה שמקל על האחסון והייבש. 【ספוג בוץ פנטסטי】 העיצוב בדוגמת מגביר את החיכוך בין הספוג לעור, מה שהופך אותו ליעיל יותר.2 אינץ 'אנו מתמקדים באספקת לך מוצרים איכותיים ומוצרים איכותיים שירותים. 【אחסון נוח לשימוש חוזר ונשנה】 ספוג הניקוי מגיע עם שרוך, כך שתוכלו לתלות אותו על וו לאחר השימוש, מה שמקל על האחסון והייבש. קל לאחסן כאשר נופלים ומתקשים וניתן להשתמש בו שוב ושוב. 【רך לילדים】 ספוג אמבטיה זה עשוי מחומר PVA באיכות גבוהה, שהוא רך מאוד ויכול להיות מעוות כרצונו, המתאים לעור ילדים. ארבעה צבעים לבידול קל.【ספוג קרצוף תלת מימד】 האם אתה מרגיש שאתה לא יכול לשטוף את הבוץ מגופך? האם אתה מרגיש שכדורי אמבטיה ומגבות אינם חזקים מספיק כדי לנקות את גופך? ספוג הלופה בצפיפות גבוהה לא רק מגרד כתמים, אלא גם לא יפגע בעור שלך. 【ספוג קרצוף תלת מימד】 האם אתה מרגיש שאתה לא יכול לשטוף את הבוץ מגופך? האם אתה מרגיש שכדורי אמבטיה ומגבות אינם חזקים מספיק כדי לנקות את גופך? ספוג הלופה בצפיפות גבוהה לא רק מגרד כתמים, אלא גם לא יפגע בעור שלך.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר