• משופץ
גזרו על ציר ארונות מוסתרים קומפקטיים, הברגה, כיסוי של 105 מעלות 1/2 אינץ ', סגנון אמריקאי, התאמה 3-כיוונית לארונות מטבח של מסגרת פנים עם ברגים.

גזרו על ציר ארונות מוסתרים קומפקטיים, הברגה, כיסוי של 105 מעלות 1/2 אינץ ', סגנון אמריקאי, התאמה 3-כיוונית לארונות מטבח של מסגרת פנים עם ברגים.

ILS 64.99
במלאי
במחסן.

סגנון ציר : מסגרת פנים מוסתרת אמריקאית 105 מעלות מעלה 1/2 "ציר ארון קומפקטי שכבה מפרטים : זווית פתיחה : שכב-על של 105 מעלות : 1/2 ″ קוטר שכבת-על של כוס ציר : 35 מ"מ גובה גביע ציר : 10. ו שמור על הארונות שלך קלים לפתוח ופשט את הגדרת חדר האמבטיה או המטבח שלך עם צירי ארונות המטבח האלה. יישומים : ציר הארון הקומפקטי האמריקני שלנו מתאים לארון ארון ארונות של מסגרת פנים בלבד וזה לא לארון ללא מסגרת. זווית פתיחה של 105 מעלות מעלות קל יותר לפתוח דלתות כך שיתאימו לצרכי המטבח שלכם. חומרת הציר כוללת תמרידי פלסטיק וכיסויי כוסות להתקנה קלה, למדוד 1/2 "וכוללים זווית פתיחה של 105 מעלות. התאמת מצלמת תלת מימד להתאמה קלה והתקנה מדויקת.חומרת ארונות מגע מחויבת לספק חומרת ארונות באיכות גבוהה, כמו צירי דלתות, מגלשות מגירה וחומרת ארונות מטבח אחרים. מפרט : זווית פתיחה : שכבת עלייה של 105 מעלות : 1/2 ″ קוטר שכבת-על של כוס ציר : 35 מ"מ גובה כוס ציר : 10. מה יש בתיבה : (40) צירי ארון קומפקטיים מוסתרים עם ברגים וחומרה הרכבה והוראות להתקנת DIY קלה. סגור עצמי (לא סגור רך), הדלת סגורה במהירות אוטומטית בזווית מסוימת. ניתן להשתמש בזה בין אם אתה מחליף צירי ארונות מטבח שלמים, צירי ארונות אמבטיה, ציר ויניל או התקנת דלתות ארונות חדשות. מה יש בתיבה : (40) צירי ארון קומפקטיים מוסתרים עם ברגים וחומרה הרכבה והוראות להתקנת DIY קלה. ניתן להשתמש בו אם אתה מחליף צירי ארונות מטבח שלמים, צירי ארון אמבטיה, ציר ויניל או התקנת דלתות ארונות כלשה . יישומים : ציר הארון הקומפקטי האמריקני שלנו מתאים לארון ארון ארונות פנים בלבד וזה לא לארון ללא מסגרת.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר