• משופץ
Emelivor Lemon Floof Lev

Emelivor Lemon Floof Lev

ILS 1.67
במלאי
במחסן.

זה גם מתאים מאוד כאשר אתם טיפולי עור, ניקוי פנים, יוגה, עבודה, ספורט ופעילויות מקורות אחרות אתה צריך רק לעטוף את שיערך בעטיפת שיער, לסובב את מגבת השיער ולתלות את הכפתור. יש לו חדירות אוויר טובה. האם אתה עדיין דואג לפגיעה באיכות השיער הנגרמת על ידי נמרצות באמצעות מגבת או מייבש שיער לייבוש שיערך? מגבת השיער המיקרופייבר שלנו רכה במיוחד ויכולה לייבש במהירות את שיערך, להפחית את הנזק שנגרם כתוצאה מייבוש השיער ויכול לחסוך ביעילות את זמנך. ~ 【ייבוש מהיר ונושם】 : גלישת השיער שלנו עשויה 100% פוליאסטר, חומר צמר אלמוגים, ספיגת מים סופר רכה, מעולה, ויכולים לייבש את שיערך בעדינות ובמהירות כדי למנוע חספוס ונזק. ~ 【ייבוש מהיר ונושם】 : גלישת השיער שלנו עשויה 100% פוליאסטר, חומר צמר אלמוגים, ספיגת מים סופר רכה, מעולה, ויכולים לייבש את שיערך בעדינות ובמהירות כדי למנוע חספוס ונזק. כשאתה עוטף את השיער איתו, הקרקפת והשיער לא ירגישו הדוקים. ~ 【עמיד ולא קל ליפול】 : עטיפת השיער שלנו עם עיצוב שולי, זה לא יסדק, ללבוש או להתעוות בקלות גם אם הוא משמש ושטוף יום אחרי יום. זו מתנה נהדרת למשפחה, לחברים, לאמהות ולחברות. * עיצוב עיצוב מיקרופייבר מגבת שיער עם עיצוב שולי, כך שמכסה מייבש השיער לא יתלבש בקלות, סדוק ומעוות אפילו בשימוש ובכביסה רציפים.~ 【גודל מתאים לכל】 : גודל גלישת השיער הוא 24. כשאתה עוטף את השיער איתו, הקרקפת והשיער לא ירגישו הדוקים. יש לו חדירות אוויר טובה. * בד פליס אלמוגים סופר רך ומייבש מהיר הופך אותו לסופר רך למגע, והוא סופג מאוד, שיכול לייבש במהירות שיער. זה גם מתאים מאוד כאשר אתם טיפולי עור, ניקוי פנים, יוגה, עבודה, ספורט ופעילויות מקורות אחרות. עיצוב האבזם הופך אותו לפשוט ונוח לשימוש, פשוט תלה את הכפתור, הוא יסתגל באופן טבעי בהתאם לנפח השיער שלך, והוא יהיה קבוע היטב על הראש ולא ייפול בקלות. * חסוך זמן פשוט לעטוף את השיער שלך במגבת שיער, ואתה יכול לעשות איפור או דברים אחרים בזמן שאתה מחכה לשיער שלך להתייבש, וחוסך לך זמן. וזה מאוד קל משקל, כך שלא תהיה תחושה כבדה על הצוואר. אתה צריך רק לעטוף את שיערך בעטיפת שיער, לסובב את מגבת השיער ולתלות את הכפתור. עיצוב האבזם הופך אותו לפשוט ונוח לשימוש, פשוט תלה את הכפתור, הוא יסתגל באופן טבעי בהתאם לנפח השיער שלך, והוא יהיה קבוע היטב על הראש ולא ייפול בקלות. אתה יכול לפצות או לעשות דברים אחרים בזמן שאתה מחכה לשיער שלך להתייבש, ולחסוך לך זמן. לא משנה איזה סוג של סגנון שיער, עטיפת השיער שלנו יכולה לענות על הצרכים שלך. לא משנה איזה סוג של סגנון שיער, עטיפת השיער שלנו יכולה לענות על הצרכים שלך.45 אינץ ', גודל אחד מתאים לכולם (נשים, גברים, מבוגרים וילדים). אתה יכול לפצות או לעשות דברים אחרים בזמן שאתה מחכה לשיער שלך להתייבש, ולחסוך לך זמן. * מגבת ייבוש שיער נושמת וקלת משקל בעלת חדירות אוויר טובה, לא תגרום לקרקפת והשיער להרגיש צמודים.

המאפיינים הבסיסיים

Size:
24.4 x 9.45 inch:
Material:
100% polyester (coral fleece fabric):
Fashion Design:
Buckle Design + Edging Design + Single-Sided Printing:
* Size Fit All:
One size fit women, men, adults, and children of all hair styles and hair types, meeting the needs of all your family members.:
* Super Soft & Quick-Drying:
Coral fleece fabric makes it super soft to the touch, and it is highly absorbent, which can quickly dry hair.:
* Breathable & Lightweight:
Hair drying towel has good air permeability, will not make the scalp and hair feel tight. And it's very lightweight, so there will be no heavy feeling on your neck.:
* Unique Buckle Design:
The hair wrap towel with buckle design, easy to use, and it will naturally adjust according to your hair volume, better fixed on your head, and will not fall off easily.:
* Edging Design:
Microfiber hair towel with edging design, so that the hair dryer cap will not be easily worn, cracked and deformed even in continuous use and washing.:
* Save Time:
Just wrap your hair with hair towel, and you can do makeup or other things while waiting for your hair to dry, saving you time.:
* Multiple Uses:
It is very suitable for daily dry hair and hair care, also fit for when you are skin care, facial cleansing, yoga, work, sports and other indoor activities.:
* Ideal Gift:
Give the hair turban towel to your family, friends, mother, girlfriend, you can help them take care for their hair, and they have healthy and beautiful hair.:

ההצעות הטובות ביותר