• משופץ
מונטסורי האלפבית מתחיל קורא מכתב בלוקים, 6 ספרים, פונטיקה משחקים וצעצועים עבור גן ילדים גיל בנים ובנות, הטוב ביותר מונטסורי צעצועי עבור 3 4 5 ו 6 ילדים בני שנה. בוני קורות חיים הופכים את הלמידה למהנה!

מונטסורי האלפבית מתחיל קורא מכתב בלוקים, 6 ספרים, פונטיקה משחקים וצעצועים עבור גן ילדים גיל בנים ובנות, הטוב ביותר מונטסורי צעצועי עבור 3 4 5 ו 6 ילדים בני שנה. בוני קורות חיים הופכים את הלמידה למהנה!

ILS 2.67
במלאי
במחסן.

הסט כולל גם שקית אחסון יוטה מיוחדת לשמירה על כל הבלוקים שלך יחד לכל ספר יש מילים מכל ציר תנועה. לסובב את האותיות בתורו לתרגל כל צליל. לסובב את האותיות בתורו לתרגל כל צליל. על ידי שילוב אבני אלפבית מהנות ומוכרות בחוויית הקריאה, ילדכם ממלא תפקיד קדמי ומרכז בסיפור, ומעסיק את הידיים האלה!. אותיות האלפבית מטלטלין אלה מאפשרות לילדכם לקחת תפקיד פעיל בקריאה. תהנה לשחק איתם-ספרים הם לא תמיד צעצוע של ילד. הוא גם נהנה לשחק עם בלוקים ספיני בזמן שניסה לדקלם את האותיות. מילים מתעוררות לחיים כמו הילד שלך מסובב את אבני. מילים מתעוררות לחיים כמו הילד שלך מסובב את אבני. גודל מושלם לגילאי 3 עד 6-בניגוד לצעצועים שילדכם צומח במהירות, בלוקים ספיניים הם חומרי הלמידה המושלמים לפני הגן, המציעים שנים של למידה וקריאה מהנה. עכשיו הוספנו 5 ספרים כלולים בחינם כדי להשלים את הבלוקים שלך. קל לשימוש-לא יותר לאבד בלוקים! אלה מונטסורי האלפבית בלוקים לארוז חינוכי אגרוף ולהישאר מכור יחד, ביצוע לנקות קל. כלי למידה נהדר!. על ידי הורדת חווית הקריאה מהדף ולידי ילדכם, הם יכולים להבין טוב יותר מושגי מילים. קל לשימוש-לא יותר לאבד בלוקים! אלה מונטסורי האלפבית בלוקים לארוז חינוכי אגרוף ולהישאר מכור יחד, ביצוע לנקות קל. אהבה נשמע מילים-מקבל את הילד שלך ממש נהנה לקרוא יכול להיות מאבק אמיתי! בלוקים ספיני לאפשר להם לשחק כיף פונטיקה משחקים על ידי השמעת מילים אות אחת בכל פעם. גודל מושלם לגילאי 3 עד 6-בניגוד לצעצועים שילדכם צומח במהירות, בלוקים ספיניים הם חומרי הלמידה המושלמים לפני הגן, המציעים שנים של למידה וקריאה מהנה. בן ה -4 שלי, שהראה עניין מועט באלפבית, עסק בלימוד תנועות ועיצורים בזמן שסובבתי את הבלוקים ולימדתי אותו אותיות חדשות. היא הכי נהנתה לסובב את הבלוקים הספיניים. אם מסיבה כלשהי אתה לא מרוצה לחלוטין עם הרכישה שלך, אנו מציעים לך החזר מלא. על ידי שילוב אבני אלפבית מהנות ומוכרות בחוויית הקריאה, ילדכם ממלא תפקיד קדמי ומרכז בסיפור, ומעסיק את הידיים האלה!.כלי למידה נהדר-שפר את יכולתו של ילדך ללמוד מילים חדשות! אבני אלפבית ספיני הופכות את הקריאה לחוויה מהנה ומעשית. הגבירו את משחק הלמידה של ילדכם-הזמינו עוד היום!ספיני בלוקים שפה למידה ערכת לוקח קריאת חינוך לשלב הבא. תהנה לשחק איתם-ספרים הם לא תמיד צעצוע של ילד.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר